BestoftheWest.reismee.nl

Bedankt

Wij willen iedereen bedanken die de afgelopen weken onze verhalen hebben gelezen! Het was erg leuk om de stukken te schrijven. We hebben geprobeerd om jullie in onze rugzak mee te nemen op de vakantie die wij hebben beleefd.

We zijn erg blij met jullie reacties op onze verhalen en foto's. Ook heel erg bedankt voor de kaarten die we voor en na onze vakantie van jullie hebben mogen ontvangen ! Daarnaast willen we Jaap en Coby bedanken voor de extra foto ruimte die ze ons kado hebben gedaan! Hierdoor konden we alle foto's plaatsen!

We hebben het met plezier gedaan en nogmaals bedankt !!!

Samantha en Joshua

trees

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Heb erg genoten van jullie reisverslag,geweldige reis hoor. Rust nog maar even lekker uit en sterkte met de jetlag! Ik hoor je snel weer aan the phone JOs.
Groetjes Trees

Janny

Welkom thuis, en nu lekker nagenieten en verhalen vertellen.

Silvia

Hoi,

Welkom Thuis, heb jullie elke dag gevolgd en ik kan je vertellen dat ik soms een beetje jalours was.
Jullie hebben duidekijk genoten.
Tot gauw.
Silvia

Emiel & Lisanne

Hallo Joshua & Samantha,

Wij gaan zeer binnenkort de Best of the west reis maken. We vonden het dan ook erg leuk om jullie avonturen en foto's te kunnen lezen en bekijken!

Hebben jullie nog tips voor ons tijdens deze reis?