BestoftheWest.reismee.nl

Plannen voor een nieuw bezoek aan de USA

Hallo Volgers!

Het is al weer 1,5 jaar geleden dat we op reis waren in Amerika. Regelmatig komen wij terug op deze site's om de verhalen en foto's nog eens terug te zien. Wat hebben we een fantastische reis gemaakt.

We zouden erg graag terug gaan richting Amerika. Er zijn nog een hoop stukken van het land die we willen zien. Te veel om op te noemen. De reis die bij ons nu boven aan staat is Florida. De mensen die ons een beetje kennen verbaast het ongetwijfeld niet.

We zijn druk bezig met het kijken wat we willen. Uiteraard willen we een bezoek brengen aan de parken van Walt Disney. Ook willen we graag de stranden van Miami zien en...... nou ja zoals ik al eerder zei! We zijn er druk mee bezig.

We hebben met de vakantie naar West USA zoveel leuke reacties gehad op onze verslagen dat we er over nadenken om dit bij een volgende reis naar Amerika weer te doen. We willen even weten of jullie het leuk zouden vinden als we weer een reismee account gaan aanmaken. Dus laat aub even een reactie achter op dit verhaal.

oma eerland

Leuk dat jullie weer een reis gaan maken neem het er maar van zolang het nog kan.

liefs oma

Trees

Heerlijk hoor, ga maar lekker plannetjes maken!! Geniet van het leven en ik geniet wel mee met jullie als het zover is. Hoop zelf ook weer te gaan reizen maar dan weer naar Azie/Indonesie.

Groetjes Trees

Janny & Henk

Goed plan!! Wij vertrekken 3 december 2011 en komen 28 januari 2012 weer terug uit Florida. Als je nog tips wil dan horen we het wel. En natuurlijk een blog, je kan op onze blog ook nog wel foto's etc. zien www.travelmessage.nl/jannyenhenk

coby

Tuurlijk wil ik het volgen, ik wil weten waar jullie uithangen. Hahahahaha.

Marian

Natuurlijk willen wij weten hoe het jullie straks weer vergaat.Heb ook de laatste reis met plezier gevolgd.Alvast veel plezier met de voorbereidingen.DAT IS OOK PLEZIER!!!,

Frits en Trudie Snelleman

Ook wij willen jullie weer graag volgen op jullie reis en al hebben we elkaar lang niet gezien, aangezien we nooit meer een kaartje leggen we zijn toch nieuwsgierig. Heel veel plezier en alvast een goede reis gewenst.

Jaap

ook ik ga julie op deze manier volgen, veel plezier met het plannen van de vakantie
maak er wat leuks van